Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

ΓΑΛΛΙΑ: Η άνοδος του ισλαμικού φονταμενταλισμού και η ισλαμοποίηση των γαλλικών σχολείων

Σύμφωνα με έκθεση των γαλλικών μυστικών υπηρεσιών (Renseignements Generaux) από τα 1.600 τζαμιά και τόπους προσευχής στην χώρα, περίπου 150 βρίσκονται υπό την επιρροή εξτρεμιστών, κυρίως Σαλαφιστών. Τριάντα από αυτά βρίσκονται μέσα ή γύρω από το Παρίσι και τα υπόλοιπα κυρίως στην Λυών και την Μασσαλία. Μελέτη 1.160 Γάλλων προσφάτως προσηλυτισθέντων στο Ισλάμ έδειξε ότι το 23% από αυτούς αυτοπροσδιορίζονται ως Σαλαφιστές. Από τους 1.200 ιμάμηδες, που ασκούν θρησκευτικά καθήκοντα στην Γαλλία, το 40% είναι Μαροκινοί, το 24% Αλγερινοί, το 6% Τυνήσιοι και το 16% Τούρκοι, ενώ ένας στους τρεις ιμάμηδες δεν μιλάει την Γαλλική γλώσσα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις γαλλικές μυστικές υπηρεσίες, έχουν εντοπισθεί 22 Γάλλοι και ξένοι, οι οποίοι πήγαν από την Γαλλία στο Ιράκ για να πολεμήσουν στο πλευρό των ανταρτών που μάχονται τους Αμερικανούς. Από αυτούς τους 22, επτά έχουν ήδη σκοτωθεί - οι δύο σε επιθέσεις αυτοκτονίας - και δυο έχουν συλληφθεί. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι νέοι, μεγαλωμένοι στο Παρίσι, στα περίχωρά του και στα προάστια της Λυών. Σε άλλες επιχειρήσεις στην Γαλλία συνελήφθησαν 14 άνθρωποι, οι οποίοι ετοιμάζονταν να αναχωρήσουν για το Ιράκ. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο (τότε) υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί «Η Γαλλία, όπως και όλες οι δημοκρατικές χώρες, αντιμετωπίζει από καιρό το πρόβλημα της διεθνούς τρομοκρατίας, η οποία έχει διαμορφώσει μία ιδεολογία με σκοπό την αμφισβήτηση των δυτικών κοινωνιών». Η ισλαμοποίηση των γαλλικών σχολείων Αποκαλυπτικά ήταν τα συμπεράσματα επίσημης έκθεσης του Υπουργείου Παιδείας με θέμα την έκφραση της θρησκευτικής πίστης στα γαλλικά σχολεία. Η 37σέλιδη έκθεση γράφτηκε υπό την επίβλεψη πλέον υψηλόβαθμου στελέχους του Υπουργείου, του Jean - Pierre Obin και είναι το αποτέλεσμα επισκέψεων ομάδας 10 επιθεωρητών σε 61 γυμνάσια σε 24 διαμερίσματα της χώρας. Η έκθεση επισήμανε δύο κύρια ευρήματα: 1) την αξιοσημείωτη αύξηση της έκφρασης θρησκευτικής πίστης, ιδιαιτέρως δε των μουσουλμάνων και 2) την άρνηση των επισήμων σε όλα τα επίπεδα ότι αυτό το φαινόμενο όντως συνέβαινε. Συνέπεια αυτού του φαινομένου ήταν η χειροτέρευση της θέσης των κοριτσιών στα οποία απαγορευόταν να αθλούνται, να φορούν make –up, φούστες ή εφαρμοστά ρούχα. Τα κορίτσια επιβλέπονταν ατύπως από ομοθρήσκους τους ή από τούς μεγάλους αδελφούς τους. Τους επιβαλλόταν να φορούν παλτά στην τάξη ή ακόμα και μαντίλα και τους απαγορευόταν να πάνε σε μικτούς κινηματογράφους, πολιτιστικά κέντρα ή γυμναστήρια ή τους απαγορευόταν εντελώς ή έξοδος του Σαββατοκύριακου. Επιπλέον, μικρά αγόρια αρνούνταν να συμμετέχουν σε μικτές δραστηριότητες, ενώ παιδιά μουσουλμάνων αρνούνταν να τραγουδήσουν, να χορέψουν ή να ζωγραφίσουν πρόσωπα. Μάλιστα, σύμφωνα με την έκθεση, σε κάποιο σχολείο οι τουαλέτες διαχωρίσθηκαν για μουσουλμάνους και για «Γάλλους», σε άλλα διαχωρίστηκαν τα εστιατόρια, σε κάποια άλλα οι μουσουλμάνοι μαθητές ζητούσαν κρέας halal, ενώ σε ένα σχολείο ο διευθυντής παρείχε τέτοιο κρέας σε όλους. Επιπλέον, η έκθεση σημειώνει την καλπάζουσα Ιουδαιοφοβία και καταγράφει την σημαντική αύξηση των επιθέσεων (κυρίως από μουσουλμάνους μαθητές) προς Εβραίους συμμαθητές ή προς συμμαθητές τους οποίους νομίζουν για Εβραίους. Όπως χαρακτηριστικά τονίζεται στην έκθεση «οι Μουσουλμάνοι μαθητές αντιλαμβάνονται μία μεγάλη απόσταση ανάμεσα στους Γάλλους και στους εαυτούς τους. Παρ’ όλο πού τα περισσότερα μουσουλμανόπαιδα είναι Γάλλοι πολίτες, βλέπουν τους εαυτούς τους πρώτα ως Μουσουλμάνους, και όλο και περισσότερα ζητωκραυγάζουν τον Οσάμα μπίν Λάντεν ως ήρωά τους. Στα μάτια τους, αντιπροσωπεύει ένα νικηφόρο Ισλάμ πού θριαμβεύει επί της Δύσεως». Πιο συγκεκριμένα η έκθεση αναφέρει «Τα περισσότερα μουσουλμανόπαιδα αρνούνται να συμμετάσχουν στις αθλοπαιδιές στην κολύμβηση, τα κορίτσια από σεμνότητα, τα αγόρια γιατί δεν θέλουν να κολυμπήσουν σε «νερό κοριτσιών» σε «μή-μουσουλμανικό νερό». Όσον αφορά την φιλολογία, Γάλλοι φιλόσοφοι, όπως ο Βολταίρος και ο Ρουσσώ πολύ συχνά μποϋκοτάρονται λόγω της υποτιθέμενης ‘ισλαμοφοβίας’ τους. Ο Μολιέρος, ο πατέρας της Γαλλικής σατιρικής κωμωδίας, είναι από τους πιο συχνά μποϋκοταριζόμενους συγγραφείς. Όσον αφορά την Ιστορία, οι μουσουλμάνοι μαθητές ενίστανται στην ‘Ιουδαιοχριστιανική της προκατάληψη’ και στα εξόφθαλμα λάθη της. Διαμαρτύρονται θορυβωδώς για τις σταυροφορίες, και συχνότατα αρνούνται το Ολοκαύτωμα. Υπό αυτές τις συνθήκες, πολλοί δάσκαλοι λογοκρίνουν το ίδιο το υλικό τους, συχνά παραλείποντας ολόκληρα θέματα, όπως την Ιστορία του Ισραήλ ή του Χριστιανισμού. Μάλιστα, στην έκθεση αναφέρονται και συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως μουσουλμάνων μαθητών, που αρνούνται να χρησιμοποιήσουν το σήμα της πρόσθεσης (+) γιατί θυμίζει σταυρό! Εκδρομές, ειδικά σε εκκλησίες, καθεδρικούς ναούς και μοναστήρια μποϋκοτάρονται. Και αυτά τα φαινόμενα, σύμφωνα με την Έκθεση, δεν εντοπίζονται σε μεμονωμένες περιοχές αλλά είναι παρόντα σε όλη την Γαλλία. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του Obin οι συμπεριφορές αυτές είναι αποτέλεσμα κυρίως μίας κατήχησης, που έχει ενορχηστρωθεί εδώ και χρόνια από διεθνείς μουσουλμανικές οργανώσεις. Σκοπός αυτής της κατήχησης είναι «να απομονωθούν οι Μουσουλμανικές Κοινότητες και να καταγγέλουν την ενσωμάτωση ως καταπίεση, ώστε οι Μουσουλμάνοι κάτοικοι της Γαλλίας να τεθούν εκτός του Γαλλικού έθνους και να σκέπτονται τους εαυτούς τους ως μέρος της διεθνούς Μουσουλμανικής κοινότητας». Μάλιστα, ο Obin σημειώνει ότι τα περισσότερα κρούσματα βίας, εναντίον κοριτσιών, Εβραίων και καθηγητών εμφανίζονται στα σχολεία που έχουν προσπαθήσει να συμβιβαστούν με τούς εξτρεμιστές. Τα σχολεία που αρνούνται να ανεχθούν την κατάσταση αυτή έχουν ανταπεξέλθει καλύτερα στις δυσκολίες. Γι’ αυτό και ο Obin προτείνει μία πολιτική μη συμβιβασμού με τις απαιτήσεις των ισλαμιστών. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Από το βιβλίο του Γιάννη Κολοβού, «Το Τέλος Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια: